Courier, Technology & E-Commerce

Αυξάνονται οι retailers που επενδύουν στο Same Day Delivery

Γυναίκα συμπληρώνει διεύθυνση σε πακέτο

Καθώς βρισκόμαστε στην πιο «καυτή» – εμπορικά – εποχή του έτους, όλο και περισσότεροι retailers παγκοσμίως επιλέγουν το Same Day Delivery

Έχοντας να διαχειριστούν έναν διαρκώς αυξανόμενο όγκο παραγγελιών, και φοβούμενοι τυχόν καθυστερήσεις, δεν θέλουν να ρισκάρουν. Και δεν έχουν άδικο. Από αρχές Δεκεμβρίου, στο εξωτερικό, εταιρείες κούριερ έχουν προειδοποιήσει για «μεγάλα χρονικά περιθώρια παράδοσης». Άρα, η στροφή σε πιο σύγχρονες μεθόδους delivery, έγινε για τους περισσότερους, μονόδρομος. 

Βέβαια, αξίζει να αναφερθεί ότι για πολλές εταιρείες, η απόφαση αυτή έχει ληφθεί εδώ και καιρό. Οι περισσότερες εξ αυτών, είχαν ξεκινήσει να δοκιμάζουν διάφορες υπηρεσίες του είδους αμέσως μετά τα lockdown και πλέον λανσάρουν και επίσημα. Οι The Body Shop και Sephora, για παράδειγμα, ξεκίνησαν, για παράδειγμα, να προσφέρουν υπηρεσίες αυθημερόν παράδοσης. Και οι δύο, συνεργάστηκαν με πολύ μεγάλες πλατφόρμες delivery, για τον σκοπό αυτό. 

Την ίδια ώρα, άλλες εταιρείες παίρνουν το ρόλο του… διανομέα. Η Walmart είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Τον Αύγουστο, η εταιρεία λάνσαρε την υπηρεσία GoLocal, η οποία προσφέρει last mile delivery σε άλλες επιχειρήσεις λιανικής. Οι διανομές γίνονται από την ίδια, εξωτερικούς συνεργάτες, και ανά περίπτωση, από άλλες εταιρείες delivery. 

Η νέα «κανονικότητα»

Έρευνα της Bringg δείχνει ότι το φαινόμενο αυτό δεν είναι πρόσκαιρο ή περιστασιακό. Αντιθέτως, προβλέπει ότι  θα γίνει το status quo στον χώρο του retail, από φέτος. Ήδη στις αρχές του χρόνου, 1 στους 3 εμπόρους, δήλωνε ότι θα προσθέσει υπηρεσίες αυθημερόν παράδοσης ή εναλλακτικών σημείων παράδοσης, τους επόμενους 6 μήνες με 1 χρόνο. 

Η πρόθεση αυτή δεν είναι μόνο αποτέλεσμα της ανόδου του e-commerce, ωστόσο. Οφείλεται στο γεγονός ότι μαζί με την άνοδο του e-commerce, ο καταναλωτής «εκπαιδεύτηκε» και πλέον ζητά περισσότερα. Σύμφωνα με στοιχεία του invesp, το 49% των καταναλωτών θα ψώνιζε πιο εύκολα από το διαδίκτυο αν παρεχόταν υπηρεσία Same Day Delivery. Επίσης, το 96% των καταναλωτών ταυτίζει το «γρήγορο delivery» με το «Same Day Delivery». 

Για όσους παρακολουθούν την παγκόσμια αγορά, τα δεδομένα αυτά δεν προκαλούν έκπληξη. Από το 2018 και νωρίτερα, πολλοί μιλούν για την προοπτική των αυθημερών αλλά και των Next-Day παραδόσεων. Η πανδημία όμως και η κατακόρυφη πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν τα γεγονότα αυτά που έκαναν το γρήγορο delivery από πολυτέλεια, αναγκαιότητα. 

Πλέον, όλα οδηγούν εκεί και όσο πιο γρήγορα αυτό γίνει αντιληπτό και από τα ελληνικά e-shops, τόσο μεγαλύτερα θα είναι και τα περιθώρια κέρδους τους. 

 

Κατηγορίες Άρθρου
Σχετικά Άρθρα

Η Stoferno.gr

E-Commerce Courier

Η 1η Courier νέας γενιάς στην Ελλάδα με εξειδίκευση στην άριστη εξυπηρέτηση του online καταναλωτή, αξιοποιώντας τις in-house τεχνολογικές λύσεις.

NEWSLETTER
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ