Courier, Technology & E-Commerce

Πώς θα αυξήσεις τα conversions του e-shop σου κατά 250% με μία κίνηση

Online αγορές με τραπεζική κάρτα

«Μυστικά» της επιτυχίας δεν υπάρχουν σε κανένα κλάδο, όπως λογικά θα γνωρίζεις μέχρι σήμερα. Δοκιμασμένες λύσεις, όμως, που έχει αποδειχθεί ότι δουλεύουν, υπάρχουν. Γι’ αυτό, είναι χρήσιμο πολλές φορές να βασίζεσαι σε αυτές για να πετύχεις ένα στόχο. 

Ας πούμε, για παράδειγμα, ότι έχεις ένα e-shop και θες να αυξήσεις τον αριθμό των επισκεπτών που εν τέλει καταλήγουν σε μια αγορά (conversions). Για να το κάνεις, μπορείς να επενδύσεις σε διάφορες λύσεις. Μεταξύ αυτών μπορεί να είναι προσωποποιημένες διαφημίσεις  ή  άλλες τεχνικές marketing. Κάτι που ίσως δεν θα σκεφτείς, είναι να επενδύσεις στο περιεχόμενο, προσθέτοντας 3D φωτογραφίες στα προϊόντα σου. Σύμφωνα όμως με το Shopify, αυτή είναι μια κίνηση – ματ, που μπορεί να αυξήσει τα conversions στο e-shop σου έως και 250%.

Πηγή: Bumbleride

Απίστευτο, κι όμως αληθινό

Η πληροφορία αυτή μπορεί να σου φαίνεται ασύλληπτη, ωστόσο αντανακλά την πραγματικότητα και δεν είναι κάτι που μας λέει μόνο το Shopify. Άλλη έρευνα δείχνει ότι οι 3D εικόνες μπορούν να αυξήσουν την αλληλεπίδραση κατά 66% σε σχέση με τις παραδοσιακές 2D εικόνες. Μελέτες αναφέρουν επίσης ότι οι αγορές μπορούν να αυξηθούν κατά 40%, όταν ένα κατάστημα προσθέτει 3D φωτογραφίες στα προϊόντα του. 

Αυτό, προφανώς συμβαίνει γιατί μέσα από το συγκεκριμένο υλικό, οι καταναλωτές βεβαιώνονται για το προϊόν το οποίο θέλουν να αποκτήσουν. Εμπιστεύονται, επίσης, περισσότερο το κατάστημα. Επειδή επιτυγχάνεται αυτό, μειώνονται στη συνέχεια και οι επιστροφές, ένα διαχρονικό πρόβλημα στις online αγορές. Καθώς οι πελάτες έχουν στη διάθεσή τους πολύ μεγαλύτερη πληροφόρηση για το κάθε προϊόν, οι επιστροφές μπορούν να μειωθούν συγκεκριμένα έως και 35%.

Πηγή: Crate and Barrel

3D εικόνες παντού!

Τα δεδομένα αυτά καθιστούν το 3D περιεχόμενο μια λύση που μπορεί πραγματικά να αποδειχθεί σωτήρια για τις πωλήσεις του e-shop σου. Και σε περίπτωση που αναρωτιέσαι, το «τρικ» αυτό μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά σε πάρα πολλές κατηγορίες προϊόντων. Ήδη χρησιμοποιείται από εταιρείες ρούχων και κοσμημάτων. Παράλληλα, το έχουμε δει και σε καταστήματα παπουτσιών και άλλων προϊόντων. 

Πάντως, τη μεγαλύτερη επίδραση φαίνεται πώς την έχει σε ακριβά είδη όπως τα έπιπλα. Αυτό, γιατί ο καταναλωτής είναι συνήθως πιο διστακτικός όταν πρόκειται να ξοδέψει πολλά χρήματα. Αποκτώντας πρόσβαση σε 3D φωτογραφίες, άρα μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το εκάστοτε προϊόν, είναι πιο πιθανό να νιώσει σίγουρος με την επιλογή του. Άρα, είναι πιο πιθανό να καταλήξει σε μια αγορά.

Μήπως να το σκεφτείς κι εσύ;

Κατηγορίες Άρθρου
Σχετικά Άρθρα

Η Stoferno.gr

E-Commerce Courier

Η 1η Courier νέας γενιάς στην Ελλάδα με εξειδίκευση στην άριστη εξυπηρέτηση του online καταναλωτή, αξιοποιώντας τις in-house τεχνολογικές λύσεις.

NEWSLETTER
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ