Courier, Technology & E-Commerce

«Επιτέλους αλλάζει το courier στην Ελλάδα» – Τι λένε οι καταναλωτές για τη Stoferno.gr

Courier της Stoferno.gr

Για την Stoferno.gr, αλλά και για κάθε εταιρεία κούριερ, ο πιο σημαντικός κριτής είναι ένας: o τελικός παραλήπτης. Ο καταναλωτής, που, αφού έχει κάνει την παραγγελία του, μετρά αντίστροφα για την παραλαβή της. Αυτός κρίνει αντικειμενικά την υπηρεσία που του παρέχεται – χωρίς κίνητρα ή επιρροές – και εν τέλει καταλήγει στο αν τον ικανοποίησε ή όχι. Αυτός είναι επίσης ο μόνος που μπορεί να δώσει το κατάλληλο feedback στην εταιρεία, προκειμένου να βρεθούν τα περιθώρια βελτίωσής της. 

Για όλους αυτούς τους λόγους, εμείς στην Stoferno.gr δίνουμε το «βήμα» στους καταναλωτές και μετά από κάθε παράδοση τους ρωτάμε: «Πώς ήταν η εμπειρία σας;». Οι απαντήσεις τους, πολλές φορές μας έχουν κάνει να σκεφτούμε ή ακόμα και να συνειδητοποιήσουμε πράγματα που χρήζουν διόρθωσης. Τις περισσότερες φορές όμως, μας γεμίζουν χαμόγελο. 

Για να καταλάβετε τι εννοούμε, παρακάτω θα δούμε τι απάντησαν 5+1 παραλήπτες που εξυπηρετήθηκαν από τη Stoferno.gr τον τελευταίο μήνα: 

  1. Διονύσης (5*):  «Άψογοι, γρήγοροι, με καλή ενημέρωση και μικρό εύρος χρόνου παράδοσης, δεν σε κρατάνε μέσα όλη μέρα να περιμένεις ένα δέμα».
  2. Χρήστος (5*): «Έκανα παραγγελία σήμερα το μεσημέρι ένα λαπτοπ, ήρθε μετά από μια ώρα ακριβώς! Πιο γρήγορα από την πίτσα που παράγγειλα! Επιτέλους αλλάζει το courier στην Ελλάδα»
  3. Γεωργία (5*): «Με πήραν τηλέφωνο γιατί έλειπα απ´τον αναγραφόμενο χώρο, και μου το έφερε το έφερε ο υπάλληλος παραδίπλα με ευγένεια και χαμόγελο. Ευχαριστώ!»
  4. Στάθης (5*): «Παράδοση σε λίγες ώρες από την παραλαβή από το κατάστημα. Έδωσαν δυωρο χρονοδιάγραμμα εγκαιρως σε μήνυμα και κυρίως το τήρησαν. Απίστευτα ευγενικό το παλικάρι που ήρθε. Πρώτη φορά που την άκουσα σαν εταιρεία, ελπίζω να είναι έτσι γενικότερα»
  5. Βίκυ (5*): «Άμεση ενημέρωση μέσω sms κατά την παραλαβή του δέματος, τηλ. επικοινωνία για διευκρίνιση της διεύθυνσής μου και παράδοση του δέματος εντός εργάσιμων ωρών. Ο διανομέας ήταν ευγενικός και χαμογελαστός. Πολύ καλή εξυπηρέτηση».

Bonus απάντηση…

Στράτος (5*): «Εξαιρετική εξυπηρέτηση και υποστήριξη από την ώρα που έλαβα μήνυμα πως παρέλαβαν το δέμα. Ο δε Σωτήρης (Courier) ευγενέστατος! Μπράβο ρε παιδιά!».

… και ο Σωτήρης!

Κατηγορίες Άρθρου
Σχετικά Άρθρα

Η Stoferno.gr

E-Commerce Courier

Η 1η Courier νέας γενιάς στην Ελλάδα με εξειδίκευση στην άριστη εξυπηρέτηση του online καταναλωτή, αξιοποιώντας τις in-house τεχνολογικές λύσεις.

NEWSLETTER
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ