Καθώς ο Νοέμβριος πλησιάζει, όλο και περισσότερα καταστήματα λιανικής σε όλη την Ελλάδα προετοιμάζονται για τις φθινοπωρινές εκπτώσεις.
Ειδικά τα e-shops, τα οποία αναμένεται να δεχθούν μεγάλο όγκο παραγγελιών, εργάζονται πυρετωδώς. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ετοιμάζουν το απόθεμά τους, οργανώνουν τις προσφορές αλλά και το προσωπικό τους και διασφαλίζουν, με όποιον τρόπο μπορούν, ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά. Εάν έχεις e-shop λογικά ξέρεις τη διαδικασία, και πιθανότατα είσαι και εσύ στο ίδιο στάδιο… για ακόμα μία χρονιά.
Είσαι σίγουρος όμως ότι η προετοιμασία που κάνεις είναι η σωστή; Ξέρεις ότι ακολουθείς τα κατάλληλα βήματα; Έχεις διασφαλίσει ότι οι εκπτώσεις θα λειτουργήσουν προς όφελός του καταστήματός σου;
Αν δεν απάντησες στις παραπάνω ερωτήσεις με σιγουριά, βεβαιώσου ότι θα διαβάσεις τα παρακάτω tips. Είμαστε σίγουροι ότι θα σε βοηθήσουν να διαχειριστείς την περίοδο εκπτώσεων πολύ πιο έξυπνα και αποδοτικά.
Φτιάξε πλάνο
Το να βάλεις εκπτώσεις στα «τυφλά» – όπως πολλά καταστήματα κάνουν – δεν είναι σωστή τακτική. Γι’ αυτό, φτιάξε πλάνο. Αφιέρωσε χρόνο για να δεις προσεκτικά τις πωλήσεις σου την περασμένη σεζόν, να ελέγξεις το απόθεμά σου και να σχηματίσεις μια εικόνα για το τι να περιμένεις από αυτή την περίοδο εκπτώσεων. Για να διασφαλίσεις ότι δεν θα «κόψεις» παραπάνω από όσο πρέπει και δεν θα χάσεις χρήματα, όρισε ένα «αποδεκτό περιθώριο κέρδους» για τα προϊόντα σου.
Έλεγξε τον ανταγωνισμό
Αφού κάνεις τα παραπάνω, βεβαιώσου ότι ξέρεις τι γίνεται γύρω σου. Ναι, μιλάμε για τον ανταγωνισμό. Είναι σημαντικό να ξέρεις αν και τι εκπτώσεις θα προσφέρει, ποια προϊόντα θα προσπαθήσει να προωθήσει ή ποιο κοινό θα στοχεύσει. Φυσικά, δεν μπορείς να τα ξέρεις όλα αυτά με ακρίβεια, όμως μπορείς να πάρεις μια καλή ιδέα, από τα Social Media. Ακολουθώντας ανταγωνιστικές επιχειρήσεις και παρακολουθώντας τυχόν ειδοποιήσεις και ενημερώσεις σχετικά με τις επερχόμενες εκπτώσεις θα είσαι ένα βήμα μπροστά. Ακόμα κι αν δε λάβεις πολλές πληροφορίες για τα προϊόντα, θα δεις τον τρόπο με τον οποίο τα προωθούν. Αυτό, μπορεί να είναι εξίσου χρήσιμο.
Ενημέρωσε τους πελάτες σου από τώρα
Μετά, πρέπει εσύ με τη σειρά σου να ενημερώσεις τους πελάτες σου. Η ενημέρωση αυτή, είναι ζωτικής σημασίας να γίνει αρκετό καιρό πριν από την έναρξη των εκπτώσεων. Αν οι πελάτες δεν γνωρίζουν ότι πρόκειται να συμμετέχεις στις φθινοπωρινές εκπτώσεις, πιθανότατα δεν θα μπουν στον κόπο να επισκεφθούν το κατάστημά σου. Φρόντισε, λοιπόν, να ξεκινήσεις από νωρίς να προϊδεάζεις το κοινό σου για το τι θα ακολουθήσει. Αξιοποίησε τα Social Media, Newsletters και άλλα μέσα που μπορεί να διαθέτεις και «χτίσε» μια αναμονή που θα φέρει περισσότερο κόσμο σε εσένα τη «μεγάλη μέρα». Έχοντας «τσεκάρει» και τον ανταγωνισμό, θα ξέρεις και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να το πετύχεις.
Βεβαιώσου ότι όλα θα δουλέψουν «ρολόι»
Πολύ πριν ξεκινήσουν οι φθινοπωρινές εκπτώσεις, θα πρέπει να έχεις διασφαλίσει ότι το κατάστημά σου είναι έτοιμο να διαχειριστεί τον αυξημένο όγκο δουλειάς. Σε πρώτη φάση, φρόντισε να έχεις το κατάλληλο προσωπικό, το οποίο να είναι άρτια εκπαιδευμένο. Βεβαιώσου επίσης ότι οι υποδομές μπορούν να αντέξουν τους επισκέπτες και ότι η διαδικασία αγοράς μπορεί να πραγματοποιηθεί απροβλημάτιστα. Επίσης, φρόντισε από πριν το θέμα των παραδόσεων.
Μπορεί να έχεις εκτελέσει όλα τα παραπάνω άριστα αλλά μην ξεχνάμε ότι, στην τελική, ο πελάτης παραγγέλνει για να λάβει τα προϊόντα που διαθέτεις στην πόρτα του. Συνεργάσου, λοιπόν, με μια εταιρεία που θα μπορεί να ανταποκριθεί στον όγκο των παραγγελιών σου και θα προσφέρει σύγχρονες υπηρεσίες. Διασφάλισε ότι το προϊόν θα φτάσει στα χέρια του πελάτη σου με τον καλύτερο τρόπο, με εγγυημένη ταχύτητα και ασφάλεια. Αν δεν ξέρεις πώς να το κάνεις, δες εδώ όσα σου προσφέρει η Stoferno.gr και επικοινώνησε άμεσα με έναν εκπρόσωπο για να μάθεις περισσότερα.
Μην ξεχνάς, η αντίστροφη μέτρηση έχει ήδη ξεκινήσει. Οι εκπτώσεις ξεκινούν τη Δευτέρα, 1η Νοεμβρίου και θα έχουν διάρκεια δύο εβδομάδων.