Courier, Technology & E-Commerce

Βάλε τέλος στα απαράδοτα δέματα και γλίτωσε χρήματα από σήμερα

Απαράδοτο πακέτο στο κατώφλι ενός σπιτιού

Αν έχεις e-shop γνωρίζεις πολύ καλά ότι τα απαράδοτα δέματα ισοδυναμούν με «χαμένο» χρόνο και χρήματα. Αν δεν έχεις, ίσως πρέπει να ξέρεις ότι κάθε δέμα που δεν παραδίδεται και επιστρέφει στο e-shop, κοστίζει. Αφενός, το κατάστημα χρεώνεται επιπλέον μεταφορικά και αφετέρου, αφιερώνει εκ νέου χρόνο για να επικοινωνήσει με τον πελάτη, να μάθει το λόγο που δεν παρέλαβε και ίσως να ξαναστείλει το πακέτο ή να ακυρώσει εντελώς την παραγγελία.

Η διαδικασία αυτή, η οποία είναι μάλιστα συχνή, μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στα οικονομικά μιας επιχείρησης. Γι’ αυτό οι περισσότερες εξ αυτών αναζητούν τρόπους να διασφαλίσουν ότι οι παραγγελίες τους θα παραδοθούν. Ναι, εσύ που έχεις e-shop ξέρεις για τι πράγμα μιλάμε. Ψάχνεις πιθανότατα κι εσύ τον τρόπο να ικανοποιήσεις τους πελάτες σου, να ολοκληρώνεις με επιτυχία τις παραγγελίες που λαμβάνεις και να εξοικονομείς χρήματα. Και είναι λογικό.

Πριν σου δώσουμε όμως τη λύση, αξίζει να δούμε τους βασικούς λόγους για τους οποίους μπορεί ένα δέμα να μην φτάσει ποτέ στον παραλήπτη του:

  1. Λάνθασμένη Διεύθυνση: Ο πελάτης μπορεί να έχει κάνει κάποιο λάθος στη διεύθυνσή του, συνήθως λόγω βιασύνης κατά τη διάρκεια του Checkout.
  2. Έλλειψη ενημέρωσης: Ο πελάτης δεν ενημερώνεται για την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας του. Πολλές φορές δεν ξέρει καν σε ποιο στάδιο βρίσκεται. Έτσι, τυχαίνει να μη βρίσκεται σπίτι τη στιγμή που θα φτάσει.
  3. Έλλειψη επικοινωνίας & συνεννόησης: 9 στις 10 φορές ο πελάτης δεν έχει κανένα λόγο στο πώς ή πότε μπορεί να παραλάβει. Δεν μπορεί καν να δηλώσει αδυναμία παράδοσης για κάποιο λόγο. Κανείς δεν ρωτάει, το πρόγραμμα βγαίνει από την εκάστοτε εταιρεία Courier κι ο πελάτης μάλλον πρέπει να… συμβιβαστεί. 
  4. Ειδοποίηση μέσω σημειώματος: Πολλές εταιρείες κούριερ κολλάνε ενημερωτικά σημειώματα στις πόρτες παραληπτών που απουσιάζουν. Ναι, σημειώματα. Τα σημειώματα συχνά εξαφανίζονται (πχ. από τον αέρα) ή δεν γίνονται ποτέ αντιληπτά. Έτσι ο πελάτης δεν πάει στο κατάστημα της εταιρείας Courier να παραλάβει το δέμα του κι αυτό επιστρέφει στο e-shop.

Βλέποντας αυτά, ίσως σου φαίνεται αδύνατο να κάνεις κάτι. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Στην πραγματικότητα αυτό που χρειάζεσαι για το e-shop σου είναι μια εταιρεία Courier που μπορεί να εγγυηθεί ότι θα παραδώσει τις παραγγελίες σου. Όχι στα λόγια, αλλά στην πράξη.

Η Stoferno.gr είναι αυτή η εταιρεία. 

Με την τεχνολογία και τη μέθοδο που ακολουθεί λύνει ένα-ένα τα προβλήματα που είδαμε παραπάνω και υπόσχεται 97% επιτυχία παράδοσης με την πρώτη προσπάθεια!

Απαράδοτα δέματα τέλος!

Η Stoferno.gr αντιμετωπίζει κάθε πελάτη σαν μια μοναδική περίπτωση.

Μόλις λάβει το αίτημα διανομής για μια παραγγελία, του στέλνει ένα ειδικό tracking link μέσα από το οποίο μπορεί να λάβει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται.

Εκεί, ο πελάτης βρίσκει την εκτιμώμενη ημερομηνία και ώρα παράδοσης (σε δίωρα χρονικά διαστήματα) και βλέπει ακριβώς την πορεία που θα ακολουθήσει ο διανομέας.

Αν δεν μπορεί να παραλάβει, μπορεί έγκαιρα (και κυρίως πανεύκολα) να αλλάξει την ημερομηνία και την ώρα ή και να μιλήσει με κάποιον εκπρόσωπο του Stoferno.gr και να ρυθμίσει την παράδοσή του. Επίσης, μπορεί να αλλάξει και στοιχεία όπως η διεύθυνση, χωρίς κόπο.

Ο Courier ενημερώνεται αυτόματα και η παραγγελία φτάνει την κατάλληλη στιγμή. 

Έτσι, η πιθανότητα αδυναμίας παράδοσης μηδενίζεται και μένουν όλοι ευχαριστημένοι. Ο πελάτης έχει την παραγγελία του και το e-shop έχει έναν ικανοποιημένο πελάτη. 

Η Stoferno.gr, από την άλλη, ετοιμάζεται για το επόμενο επιτυχημένο δρομολόγιο.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest
Κατηγορίες Άρθρου
Σχετικά Άρθρα

Η Stoferno.gr

E-Commerce Courier

Η 1η Courier νέας γενιάς στην Ελλάδα με εξειδίκευση στην άριστη εξυπηρέτηση του online καταναλωτή, αξιοποιώντας τις in-house τεχνολογικές λύσεις.

NEWSLETTER
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ