Courier, Technology & E-Commerce

Πώς θα μειώσετε τον φόρτο στο τηλεφωνικό κέντρο σας

Τηλεφωνικό Κέντρο

Κάθε ιδιοκτήτης ή εργαζόμενος επιχείρησης στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, γνωρίζει ότι το τηλεφωνικό κέντρο είναι ένα από τα τμήματα της εταιρείας που δέχεται τις ισχυρότερες πιέσεις. 

Ως ένα άτυπο κέντρο… ελέγχου, το συγκεκριμένο τμήμα είναι εκεί για να λύσει απορίες, να λάβει παραγγελίες και να ακούσει παράπονα. Παράλληλα, φροντίζει πάντα να διατηρεί την εμπειρία του καταναλωτή σε υψηλό επίπεδο και την εικόνα του brand αλώβητη. 

Στις περισσότερες περιπτώσεις διαχειρίζεται επίσης έναν πολύ μεγάλο όγκο δουλειάς, με περιορισμένους πόρους και προσωπικό, ειδικά όταν μιλάμε για μικρά e-shops.

Η διαχείρισή του μπορεί να είναι, επομένως, μια πρόκληση, στην οποία μια εταιρεία μπορεί να απαντήσει με διάφορους τρόπους. Ο ένας είναι η αύξηση του προσωπικού, η οποία όμως απαιτεί και αύξηση του budget. O άλλος είναι η ανάθεση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης σε μια τρίτη εταιρεία, μια λύση που ίσως όμως θέσει σε ρίσκο τη σχέση με τον πελάτη. Ο τρίτος, και πιο σωστός θα συμπληρώσουμε εμείς, είναι η τεχνολογία.

Δυσκολίες στο τηλεφωνικό κέντρο: Η λύση είναι στο χέρι σας!

Εν έτει 2021, είναι αμέτρητες οι διαδικασίες που μπορούν να ψηφιοποιηθούν και να γλιτώσουν κόπο και χρήματα σε μια επιχείρηση. 

Στον ψηφιακό αυτό μετασχηματισμό μπορεί να συμβάλει και το Stoferno.gr. Η εταιρεία μπορεί να μειώσει κατά 65% τον φόρτο στο τηλεφωνικό κέντρο ενός e-shop, με τις Real Time Ενημερώσεις της. Σηκώνει έτσι το βάρος που έπεφτε μέχρι τώρα στην επιχείρηση. 

Πιο αναλυτικά, το Stoferno.gr μπορεί να κρατάει τον πελάτη ενήμερο για την ακριβή ημερομηνία και ώρα παράδοσης της παραγγελίας του. Παράλληλα, του επιτρέπει να δει που βρίσκεται ανά πάσα στιγμή (με παρακολούθηση του διανομέα σε live χάρτη). Του δίνει, τέλος, τη δυνατότητα να τροποποιήσει τα στοιχεία του καθώς και να ζητήσει μια διαφορετική ημέρα και ώρα παράδοσης από αυτή που έχει επιλεγεί. 

Χάρη σε αυτές τις λειτουργίες, καταγράφει 97% επιτυχία παράδοσης με την πρώτη προσπάθεια! Το γεγονός αυτό μόνο θετικά μπορεί να λειτουργήσει για ένα e-shop. Απαλλάσσεται από ερωτήσεις για την πορεία της παραγγελίας, από παράπονα για αδυναμίες παράδοσης και εξασφαλίζει πλήρη διαφάνεια.  Ταυτόχρονα, απελευθερώνεται από έναν μεγάλο όγκο δουλειάς.

Έτσι, η επιχείρηση παίρνει “ανάσα” και μπορεί πλέον να εστιάσει στην ανάπτυξη της αλλά και στα προϊόντα της.

Την εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση των πελατών της, την “φέρνουμε” εμείς. 

Μάθε περισσότερα για το πώς το Stoferno.gr μπορεί να βοηθήσει και τη δική σου επιχείρηση.

Κατηγορίες Άρθρου
Σχετικά Άρθρα

Η Stoferno.gr

E-Commerce Courier

Η 1η Courier νέας γενιάς στην Ελλάδα με εξειδίκευση στην άριστη εξυπηρέτηση του online καταναλωτή, αξιοποιώντας τις in-house τεχνολογικές λύσεις.

NEWSLETTER
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ